KURALAY; faaliyetlerini sürdürürken, kritik iş fonksiyonlarında kesintilere yol açabilecek olağanüstü bir durumda,

İş sürekliliğini sürdürebilmeyi garantilemek üzere ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Standardı ile tam uyumlu bir yönetim sistemi kurmuş ve uygulamaya almıştır.

İş sürekliliği yönetim politikasının temel amacını kural olarak benimsemiş, kritik operasyonlarını, müşterilerle yapılmış sözleşmelerde yer alan hedeflenen kurtarma zamanları içerisinde işlevsel hale getirmektir.

ISO/IEC 20000-1 Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetimi Standardının gereklerini yerine getirecek şekilde Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetimi Sistemi kurulması, ilgili politika ve prosedürlerle desteklenmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli iyileştirilmesini,

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı yönetiminde Bilgi Güvenliği Politikası, kanun ve yasal mevzuatlara uyum sağlamayı ve gerekliliklerini yerine getirmeyi,

Kurumsal süreçlerinin işletimini sağlayan bilgi teknoloji kapsamında hizmetlerinin kesintisiz ve güvenli olarak sürdürülebilmesi adına gerekli alt yapı ve desteğin sağlanmasını,

Müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz edip, katma değeri yüksek, yenilikçi ve uygulanabilir çözümler sunmak, gerekli kaynak yatırımlarının yapılması sağlamak,

Oluşabilecek riskleri öngörebilmek, doğru yönetmek ve doğru yönlendirmek Müşterilerine kurumsal iş çözümlerini oluşturma ve geliştirmeleri için doğru yol haritaları ile rehberlik etmek,

Müşteri gereksinimlerinin karşılanması, Farkındalık ve bilincin sağlanması için gerekli eğitimlerin gerçekleştirilmesini sağlamak,

Müşteri odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ettiğimizi beyan ve taahhüt ederiz.